INFORMAȚII: 0763 47 40 48 | FORMULAR DE CONTACT

0produs(e)

Nu ai niciun produs in cos.

Product was successfully added to your shopping cart.

Livrare si retur

 

 

Livrarea produselor

Livrarea produselor comandate se face in orice localitate din Romania prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise intr-un ambalaj corespunzator ce va mentine calitatea acestora pe toata durata transportului si special conceput pentru ca produsele sa ajunga la dvs intacte. 

 

Transportul este gratuit pentru comenzile a caror valoare este mai mare de 250 lei cu TVA. Pentru acele comenzi sub valoarea de 250 lei cu TVA, costul transportului este suportat de catre client si are o valoare fixa in suma de 23.50 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinatie, greutatea sau valoarea rambursului.

 

Termenul de livrare poate varia in functie de produsul comandat si de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obisnuit se incadreaza intre 24 si 48 de ore lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In cazul in care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul va va informa despre acest lucru in momentul confirmarii telefonice a comenzii. In aceasta situatie operatorul va va comunica noul termen de livrare. Aveti optiunea de a alege intre a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate in ordinea aparitiei lor. Dupa efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu o copie a comenzii care va fi trimisa la adresa cu care v-ati inscris pe site. Daca nu s-a primit acest email inseamna ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care va rugam sa ne contactactati.

 

EXISTA CAZURI CAND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPASITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. IN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZA, IAR ACEST LUCRU VA FI AFISAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.

 

In cazul in care nu veti fi gasit la data si ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.optigen.ro, va pastra produsele comandate timp de cinci zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi gasit, comanda va fi anulata.

Daca doriti ca produsele comandate sa fie livrate intr-o anumita zi si intr-un anumit interval orar, notati aceste informatii in caseta de "Comentarii" de pe pagina de comanda. Comenzile vor fi livrate la data si ora stabilite in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.

 

 

Retur produse

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati online produsele noastre. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

 

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.

 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).

 

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

 

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

 

Produsele din urmatoarele categorii pot fi returnate doar daca sunt sigilate:

 

a. Produse de ingrijire personala, Cosmetice;
b. Produse pentru igiena intima (absorbante, irigatoare, gel intim etc.) si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
c. Produse din categoria Copii & Bebe (scutece si hrana, imbracaminte si incaltaminte, igiena si ingrijire.).


Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:


a. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
b. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
c. Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software.

 

Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.